#78 Trajec(s)tory


Pole väga kirjutanud rulateemalisi postitusi, kuna väga palju kooli kõrval sellega pole ju aega tegeleda. Vähemalt püüan olla updeititud sellega, mis maailmas toimub ja kuidas toimub. Rulamaailm on nüüd viimaks teinud ka Eestis hüppe mainstream ärisse või tegelt juba mõnda aega. See kuidas DC või Vans ennast igalepoole külge poogivad on arvatavasti kõik märganud ning tegu on ju tõesti gigantidega üle maailma, kelle ärimudel sarnaneb ehk pisut McDonaldsiga. Ei saa ju öelda, et see on väär, sest eks nemadki ju alustasid põlveotsas niidi ja nõelaga ning nüüdseks väga suuri tegusid rulamaailmas teinud, kuid minu jaoks on alati olnud rulatamine midagi intiimsemat kui kõikide uste paugutamine. Postituse teema tekkis mul lühiklippide seeriast Trajectory, mis ilusasti monteeritud lõikudega seletab lahti ettevõtete nagu Telegraph ja Huf jt käekäigu, kuidas asjad alguse saavad ja mis on nende kontseptsioon.

In the early 90's a dozen companies, armed with very little money, a lot of hard work and a refusal to fail, rose from the ashes of the recession to become the established brands you know today. Now, in the greatest economic hardship our planet has seen since The Great Depression, it seems history is repeating itself. New companies and new projects are surfacing weekly. Trajectory is our way of introducing to you these initiatives as well as the people who have the courage to throw caution in the wind and not be afraid to have it blow back and hit them square in the teeth.

Videosid tiirleb veel YouTube'i lehel jne.

HUF Part 1
HUF Part 2
HUF Part 3
Telegraph Part 1

No comments:

Post a Comment